01:51:00

NAJLEPSZE ŚWIĄTECZNE REKLAMY 2016 ROKU

Zapraszam do obejrzenia kilku moim zdaniem najlepszych reklam świątecznych 2016 roku.



Jako, że mamy grudzień i większość z nas jest na etapie świąt, postanowiłam stworzyć post o takiej właśnie tematyce. Nie, nie będzie to tekst pod tytułem Co kupić bliskim na święta lub Najlepsze pomysły na świąteczne prezenty, bo takich jest na pęczki. Oczywiście nie mówię, że to coś złego ale ile można czytać o tym samym? Chciałam pokazać Wam kilka reklam, tych znanych i tych troszkę mniej. Wszystkie wywołują we mnie jak najbardziej pozytywne emocje, dlatego chciałam się nimi z Wami podzielić. Być może i Wam przypadną do gustu. Kolejność jest przypadkowa. Miłego oglądania!

1. Huawei 
Reklama, która daje do myślenia. W XXI wieku ludzie korzystają z telefonów i wszelkiego rodzaju gadżetów non stop, niezależnie od miejsca i sytuacji. Warto więc czasami odłożyć wszystkie urządzenia na bok i spojrzeć na otaczający nas świat. Często tak bardzo pochłania nas wirtualna rzeczywistość, że nie jesteśmy świadomi jak dużo nas omija.    


2. Allegro 
Naprawdę wzruszająca reklama ale nie chcę Wam spoilerować. Po prostu zobaczcie sami!   


3. Provident
Reklama Providenta czyli święta w liczbach! Zastanawiałeś się kiedyś ile mierzy Twoja choinka, za ile minut Twój pupil przemówi ludzkim głosem albo ile czasu zajęło Twojej mamie przygotowanie wszystkich dań, które znajdują się na wigilijnym stole? Może w tym roku spojrzysz na święta nieco inaczej :)


4. Orange TV 
Nie wiem czy bardziej ujął mnie podkład muzyczny czy raczej pies  wylegujący się w czapce Mikołaja. Krótka, treściwa i przyjemna reklama. 


5. H&M 
Jak myślicie, jakiej kampanii świątecznej możemy spodziewać się po tej popularnej, szwedzkiej marce odzieżowej? Ano sprawdźcie sami. Będzie nietypowo, ciekawie, a główną rolę odgrywać będzie sam Adrien Brody.  


6. John Lewis 
Reklama tego brytyjskiego domu towarowego dla odmiany skupia się nie na ludziach, a na zwierzętach. I gwarantuję, że wywoła uśmiech nie tylko na twarzach miłośników zwierząt ale i również pozostałych widzów. 


7. Lotnisko Heathrow 
Kolejna instytucja, który podchodzi do sprawy troszeczkę inaczej. Poniższy spot przedstawia dokładnie to co wypisane jest w jego haśle - Coming home, the best gift of all. Dla tych, którzy nie znają języka angielskiego - znaczy to, że najlepszym prezentem jaki możemy otrzymać na święta jest powrót do domu, do rodziny i bliskich.    


A jakie są Wasze ulubione reklamy bożonarodzeniowe? 

K.

17 komentarzy:

  1. najbardziej podobała mi się reklama allegro
    widziałam też reklamę, gdzie mały chłopiec przez cały miesiąc zbierał pieniądze na prezent, na koniec okazało się, że to były buciki dla jeszcze nienarodzonego rodzeństwa :)

    https://dressupwithpatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam tą reklamę, pochodzi bodajże z ubiegłego roku, dlatego nie została zamieszczona w poście. Jeśli chodzi o mój ogólny ranking to zdecydowanie zajmuje w nim jedno z pierwszych miejsc. Pozdrawiam, K! :)

      Usuń
  2. Oryginalny pomysł na posta :)
    Ja jeszcze dzisiaj widziałam reklamę allegro i troszkę mnie wzruszyła...

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Wszystko z myślą o czytelnikach :) Oj tak, wzrusza! Pozdrawiam, K!

      Usuń
  3. Super pomysł na post ! Gratuluję ;) nie spotkałam się jeszcze z takim :) Nr 4 do mnie nie przemawia ale za to na 7 się popłakałam- nie widziałam jej wcześniej. Nie widziałam też 6 i 5. :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://bylasobiepanda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) No tak, jednemu bardziej podoba się ta, drugiemu inna. Pozdrawiam, K!

      Usuń
  4. ciekawe reklamy, trochę się zainspirowałam, bo planuję u siebie podobny post w przyszłym tygodniu, a kilku nie widziałam. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, w takim razie czekam na Twój post! Pozdrawiam, K!

      Usuń
  5. Niektóre reklamy wśród tego całego badziewia są naprawdę warte uwagi :) Fajnie, że zrobiłaś taką listę :) Moje serce najbardziej podbiła reklama Allegro :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, a reklama Allegro to jedna z moich ulubionych :) Pozdrawiam, K!

      Usuń
  6. Niektóre spoty reklamowe dają do myślenia, są interesujące :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak i właśnie takie lubię najbardziej! Pozdrawiam, K!

      Usuń
  7. Dla mnie Allegro zdecydowanie wygrywa w rankingu najlepszych reklam świątecznych. Szkoda tylko, że w TV nie puszczają pełnej wersji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety w tv najczęściej tylko na początku puszczają całą reklamę, a potem już skrótowo. Mimo tego i tak ją lubię. Pozdrawiam, K! :)

      Usuń
  8. Mimo że to tylko chwyt marketingowy najbardziej podobała mi się reklama właśnie Allegro ale również i lotniska Heathrow, wydaje mi się nawet lepiej przygotowana i bardziej "prawdziwa" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Pamiętam, że kiedy pierwszy raz oglądałam reklamę lotniska byłam strasznie ciekawa jak się skończy! Pozdrawiam, K!

      Usuń

Copyright © 2016 KATE`S POINT OF VIEW , Blogger