PROLOGUE

14:09:00

"Fotografowanie - podobnie, jak stosowanie wszelkich innych środków wyrazów - nie jest wymyślaniem, lecz odkrywaniem. Fotografia, to możliwość krzyku, wyzwolenia, a nie próba udowodnienia własnej oryginalności. To sposób życia."

Henri Cartier-Bresson

Witajcie, na wstępie chciałabym zaznaczyć, że:
  • nie jestem fotografem (to, że mam aparat - zresztą jak co druga osoba dzisiaj - nie znaczy, że zasługuję na takie miano)
  • fotografuję amatorsko - wszystko i nic - jeśli miałabym określić to czego możecie się tutaj spodziewać
  • robię zdjęcia, ponieważ najzwyczajniej w świecie lubię to i sprawia mi to niemałą przyjemność
Założyłam bloga po to, by dzielić się z ludźmi moją pasją, żeby zarazić ich pięknem tego świata, a także pokazać to czego wielu z nich nie dostrzega.

 * * *

Hi everyone! In the beginning I would like to point out that I'm not a photographer. The fact that I have a camera (like every second person today) doesn't mean that I should be call like this. If I had to say what you can find here, I would describe it as everything and nothing. I photograph simply because I like it and it makes me happy. I started this blog in order to share my passion and show people beauty of the world.

K.

You Might Also Like

0 komentarze